Milin pand.jpg
Milin pand.jpg

Waarmee kunnen wij je van dienst zijn?

Veelgestelde vragen

Levering

Moet ik aanwezig zijn bij ontvangst van de goederen?

Er dient altijd iemand aanwezig te zijn om te helpen met lossen. Indien de chauffeur moet wachten omdat er niemand aanwezig is, of als het lossen langer duurt dan gepland (15 minuten), dan mag Milin B.V. wachtgeld doorberekenen aan de klant. Bij het lossen van plaatmateriaal of orders die groter zijn dan 10 coli, moeten er te allen tijde twee personen aanwezig zijn. Is er niemand aanwezig, dan mag Milin B.V. de transportkosten en de wachttijd doorberekenen aan de klant. 

Bezorgen jullie op de Waddeneilanden?

Ja, postpakketten bezorgen we op de Waddeneilanden. Houdt er wel rekening mee dat de bezorgtijd 1 tot 2 werkdagen langer kan duren.

Vrachtwagenzendingen leveren wij niet op de Waddeneilanden! Orders met een eindbestemming op één van de Waddeneilanden worden door ons vaak afgeleverd bij hiervoor gespecialiseerde transporteurs. Deze transporteurs maken dagelijks de oversteek naar de Waddeneilanden. Meer weten? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Wanneer vind de levering plaats?

Aflevering kan plaatsvinden tussen 07:00 en 17:30 uur. In verband met files en andere onvoorziene gebeurtenissen kan de werkelijke aflevertijd afwijken van de verwachte aflevertijd. Je ontvangt op de leverdag een SMS met de verwachte levertijd. Ook kun je middels track en trace in de Mijn Milin omgeving je bestellingen volgen.

Rekenen jullie extra kosten voor levering op locatie?

Nee, bij levering op een ander adres (binnen Nederland) dan het vaste afleveradres worden er geen extra kosten doorberekend. Er moet wel altijd een vrachtwagen (minimaal 18m¹) voor de deur of op de bouwplaats kunnen komen. Is dit niet mogelijk, dan kan de levertijd vertraging oplopen.

Kan ik mijn order komen afhalen?

Jazeker kun je je order komen afhalen. Lees op de afhalen pagina alle informatie.

Bestellen

Kan ik mijn order annuleren?

Mocht er echter iets misgaan met uw bestelling, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice via telefoonnummer (0)30 - 606 92 20 of stuur een e-mail naar info@milin.nl. We adviseren u dit zo snel mogelijk te doen, zodat we wellicht nog iets voor u kunnen betekenen.

Kan ik als particulier bij Milin bestellen?

Nee, wij verkopen niet rechtstreek aan particulieren. Bezoek een verkooppunt bij jouw in de buurt om onze producten te bekijken of te bestellen.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt je bestelling bij Milin gemakkelijk en snel betalen door middel van: Op rekening, Ideal of Bancontact. Kom je jouw bestelling afhalen in Nieuwegein? Dan kun je per pin betalen.